דילוג לתוכן הראשי

רשומות

מציג פוסטים מתאריך ספטמבר, 2010

החייאת פלאפון אחרי טבילה במים

לפי הסטטיסטיקה, כל טלפון חמישי נופל למים. בכדי לא לבזבז כסך על תיקונים או מכשירים חדשים מומלץ לבצע את פעולות "החייאה" הבאות: 1. מפרקים לבלוקים הקטנים ביותר. את הבטרייה והמכסה נשים בצד. 2. מייבשים כל חלק בעזרת פן. אין לקרב את הפן קרוב מידי, שכן האיור צריך להיות קר. 3. קוברים את כל החלקים בתוך סיר עם אורז ומשאירים ללילה. אורז מלבד היותו אוכל מזין, ידוע בכושר הספיגה שלו. בהצלחה.

פתיחת רכב בעזרת מפתח רזרבי דרך פלאפון

אם המפתחות שלכם נשארו ברכב נעול והמפתחות הרזרביים בבית, תתקשרו לטלפון נייד של האדם שנמצא בבית. תחזיקו את הפלאפון שלכם כשלושים ס"מ מן הדלת ותבקשו מן האדם שנמצא מצידו השני של הקו ללחוץ על כפתור הפתיחה, כאשר הוא מחזיק את המפתח קרוב לשפופרת. הרכב יפתח.

פתיחת שקיות פלסטיק בסופר

אני לא יודע מה אתכם, אבל לא פעם אני מוצא את עצמי נאבק בכדי לפתוח את שקית הפלסטיק בסופר. את הטיפ הבא לימדה אותי אחת הקופאיות בסופר. המקום שבו הכי קל לפתוח את השקית הוא המקום בעל מספר הקיפולים הגבוה ביותר. זהו כמובן ליד אחת הידיות. מסתבר שברוב המקרים מספיק לתפוס את אחת הידיות ונקודה בין הידיות ולמשוח כלפי חוץ. בהצלחה.

טיפ להכנת בשר/דגים

במידה ואתם מטגנים בשר מומלץ לחמם את המחבת מראש ולהשאיר את הבשר על אש גדולה לכמה דקות בתחילת הטיגון. הדבר נעשה בכדי "לסגור" את הבשר, כדי שהמיצים לא יצאו והבשר ישאר עסיסי. אותו הדבר נכון גם לדגים וגם לאפיה. זאת אחת הסיבות שבמתכונים תמיד ממליצים לחמם את התנור מראש.

העולם הרובוטי

החגים הקרובים מהווים הזדמנות אחרונה לבקר בתערוכת "העולם הרובוטי" במדעטק בחיפה. התערוכה מיועדת לילדים ומכילה מגוון פעילויות. סה"כ התערוכה לא גדולה ותיקח כ-1-2.5 שעות. בהתחשב במחיר הכרטיס המלא, זה לא זול עבור תערוכה קטנה. אבל צריך לזכור שהכרטיס כולל גם כניסה לתערוכה קבועה. זה עדיין לא זול למשפחה, אך בהיעדר אלטרנטיבות ראויות והתערוכה עצמה מאוד נחמדה, הייתי ממליץ ללכת (כמובן אם רובוטים מעניינים אותכם). מצ"ב מספר תמונות מהתערוכה. בילוי נעים. לפרטים נוספים: http://robot.madatech.org.il