דילוג לתוכן הראשי

רשומות

מציג פוסטים מתאריך נובמבר, 2013

השוואת חברות - comrate.net

המטרה של אתר זה ( http://comrate.net/ ) היא להציע חוות דעת של עובדים על חברות בהם הם עובדים/עבדו. כך, כל מחפש עבודה יוכל להיעזר בחוות דעת אלו, כשהוא מחפש עבודה.   אנשים בדרך כלל ישאירו חוות דעת כאשר הם מאוד מרוצים או לא מרוצים. ויש יותר נטייה לפעולה כאשר לא מרוצים. ואכן, לפי הרושם שקיבלתי, רוב חוות הדעת הם שליליות. כמוכן, האתר הוא בתחילת דרכו ואין יותר מידי אינפורמציה בו. אך עדיין מומלץ לבדוק כשמחפשים עבודה.   בהצלחה.

TOPBUY - סיקור חנויות באינטרנט ששולחות לישראל

אתם רוצים לקנות משהו ולפני הקניה בחנות מחליטים לבדוק באינטרנט. ישנם חנויות ברחבי העולם, אך השאלה היא האם הם מבצעים משלוחים לארץ? בדיוק על השאלה הזאת בא לענות http://www.topbuy.co.il/ . האתר מכיל סקירה קצרה על הרבה חנויות באינטרנט ששולחות לישראל. בעזרתו תוכלו להגדיל את מגוון האתרים בהם אתם עושים חיפוש. נ.ב.: אתם תמיד יכולים ליצור כתובת אמריקאית דרך BUY2USA (או אחד מהחברות האחרות) ולשלוח מאתרי קניות אמריקאים לכתובת. אך בדרך כלל עלות משלוח בצורה זו יקרה יותר מאשר שליחה ישירה (לכל מתווך יש עלות).   בהצלחה.

תמונות בחינם

לפעמים אנו נתקלים בצורך לתמונות. בין אם אנו מעצבים אתר, כותבים בלוג או יוצרים מצגת. באינטרנט יש הרבה מאגרי תמונות, אך כמעט כולם בתשלום או אם הגבלות שימוש כלשהם.   לא מזמן נתקלתי ב- http://www.freedigitalphotos.net/ . זהו מאגר תמונות. השוני ממאגרים אחרים הוא שתמונות ברזולוציה נמוכה הם בחינם (תמונות ברזולוציות יותר גבוהה בתשלום). יתרון נוסף הוא שניתן להוריד בלי הגבלה תמונות ברזולוציה נמוכה.   בהצלחה ועיצוב נעים.