בית-המשפט קבע כי חברת סלקום תפצה לקוח ב-10,000 שקל, משום שהמשיכה לחייבו בתשלומים עבור עסקה שביקש לבטל. השופט הבהיר כי מטרת הפיצויים, הקבועים בחוק הגנת הצרכן, היא להעניש את החברה על התנהגותה ולעודד צרכנים לעמוד על זכויותיהם.
התובע רכש מסלקום שתי חבילות תוכן (הודעות ומשחקים) וכעבור זמן מה פנה לחברה בדרישה לבטלן. בחלוף מספר חודשים גילה כי התשלומים עבור השירותים האמורים לא פסקו - ואז החלה מסכת פניות לחברה שנמשכה לטענתו כחצי שנה.
לפיכף אם חברה עושה לכם בעיות בביטול שירותים אתם תמיד יכולים להזכיר את תק 003375/09.בהצלחה.
תגובות
הוסף רשומת תגובה